Re: OT /Internet w Polsce/

Autor: Flashi (flashi_at__usun_to_pf.pl)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 00:42:26 MET

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac-nosp_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Jacek Maciejewski naskrobał:
>

> A oto odpowiedź Pana Kleibera na mój post do niego (aczkolwiek brak w
> niej poparcia wygłoszonej tezy wynikami stosownych badań
> sondażowych):

[ciach]
o boze ...
co on pier#$%...
srodowisko internetowe juz ma chyba internet, co ? a moze sie myle ?
weszlkie problemy z sapardzie, phare i innych formach dofinansowania przez
UE zatrzymuja sie najczesciej na POLSKICH wymaganiach wzietych z sufitu
kiedy to urzedasom nie chce sie dupy ruszyc zeby pomoc cokolwiek ...ale to
rozmowa na inna grupe :)