EIZO l557 i HIS 9200

Autor: Alti (bla_at_bla.pl)
Data: Thu 25 Dec 2003 - 00:36:02 MET

Problem jest przedziwny: Mam panelk podlaczony przez wyjscie dvi i jak
odpalam kompa z wlaczonym monitorem (ze swiecaca sie lampka na nim) to mi
wyskakuje z biosu piiii,pi,pi czy video failure.
Straczy ze wylacze monitor za pomoca klawisza na nim i komp odpala sie bez
problemu. Po chwili wlaczam monitor i wszystko gra. I tu pojawia sie pytanie
co jest padniete-karta czy panel. Bios mam najnowszy (MSI K7T Turbo bios
3.6)
O CO MU CHODZI?????
Pozdrawiam
Wojtek