Re: jak wyciszyć zasilacz

Autor: Wiktor S. (wswiktor_at_poczta.fmv)
Data: Wed 24 Dec 2003 - 14:34:11 MET

> W zależności od posiadanej wiedzy i umiejętności:
> Albo: zerżnąć układ regulatora z nowszego ATX-owego zasilacza
> oraz zamontować wiatrak z regulacją,

to raczej odpada.

> Albo: w szereg z istniejącym wiatrakiem zamontować żaróweczkę
> od lampek choinkowych (takie małe od Wietnamczyków), która
> powinna spowolnić nieco ten wiatrak (not a bene: wiatrakowi
> też już by się chyba emerytura należała).

czyli ogólnie - zmiejszyć napięcie wiatraka?
a w ogóle bez wiatraka nie da rady?

A komp jest znaleziony na śmietniku ;-)

486 DX2 66Mhz, na płycie 7 slotów ISA, w tym 1 8-bitowy a 3 VESA Local Bus.
Kontroler IDE/COM/LPT/FDD na VLB, jakaś 1MB grafika też VLB i dziwna karta
na ISA: "CD-ROM DRIVE 16BIT I/F CARD".
Na pokładzie ma 1 złącze IDE, na śledziu dwa chinche oznaczone L i R -
wygląda toto na dźwiękówkę, ale jeszcze nie sprawdzałem od strony systemu
operacyjnego.
RAM w krótkich SIMMach 20MB, obudowa bez pokrywy :-) zasilacz 200W.
Aha, i CD-ROM 2x ;-)

--
Azarien
my e-mail address ends in .fm not .fmv