Re: jak wyciszyć zasilacz

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 24 Dec 2003 - 14:31:35 MET

KW wrote:

> Bez pieniędzy się nie obejdzie.

ludzie to maja wyobraznie;

> Albo: w szereg z istniejącym wiatrakiem zamontować żaróweczkę
> od lampek choinkowych (takie małe od Wietnamczyków), która

chciales powiedziec: zeby sie przepalila po 2tygodniach i zeby mu sie
wiatrak zatrzymal;

> powinna spowolnić nieco ten wiatrak (not a bene: wiatrakowi
> też już by się chyba emerytura należała).

no coz - moze jednak lepiej emerytura dla czytania i pisania na grupy??

wiatrak wystarczy oczywiscie przelaczyc na 5V lub 7V; ja w tym celu
nacinam izolacje na przewodach wewnatrz zasilacza i odizolowany fragment
wciskam w kostke do laczenia przewodow; z drugiej strony kostki wkrecam
kabelki od wiatraka;

wystarczy tylko zwrocic uwage czy przy uruchamianiu komputera, wiatrak
zaczyna sie krecic /skoro to serwer 24h to powinien byc uruchomiony raz
na zawsze/;

pzdrv;
adas;