Drukarka :(((

Autor: Megash (lukaszhuchwajdablebleble_at_wp.pl)
Data: Wed 24 Dec 2003 - 13:14:58 MET

Mam taki oto problem. Kupilem nowe oryginalne kartidze do HP 840C. I mam 2
pytanka:

1) Pojawia mi sie napis, ze wklad kolorowy jest zle zainstalowany. Jednakze
drukarka w kolorze drukuje, wiec zastanawiam sie czy jest to wina software'u
czy moze hardware'u???

2) Poprzedni tusz, wydaje mi sie, ze wylal sie w miejscu gdzie kartidze sie
znajduja, gdy drukarka nie drukuje. Tak mi sie wydaje. Myslalem, ze
elektronika w kartidzu jest skopana.
Z ciekawosci wlozylem w te miejsce husteczke higieniczna i wydrukowalem
jedna storne. Po wydrukowaniu zauwazylem, ze na husteczce jest tusz, co
prawda malo, ale jest.
Wiec pytanie: Czy to jest normalne?? Czy drukarka jak skonczy drukowac to
czysci (?!?) te kartidze, stad ten tusz?!?

Z gory dzieki za pomoc

--
Megash
poczta lukaszhuchwajdaUSUN(at)wp.pl