Re: Zatkana dysza w Epsonie 640

Autor: Bogdan S (bogdan_at_losthope.com.pl)
Data: Wed 24 Dec 2003 - 13:27:12 MET

> Witam,
> Czy jest sposob na odetkanie czarnej dyszy w drukarce Epson STYLUS 640.
> Kolorowe tusze są OK. Mam problem z czarnym. Założyłem nowy kardridż i
> uruchomilem czyszczenie kilkakrotnie, jednak bez rezultatu. Będę wdzięczny
za
> rady.
> Pozdrawiam i Wesołych Świąt.
>
> Marek

Mozna, ale niestety nie zrobisz tego sam. Potrzebny jest do tego dosc drogi
sprzet. Glowice w Epdonie sa tak zrobione, ze jezeli dostanie sie tam
pecherzyk powietrza drukarka nie jest wstanie czegos takiego usunac. Tylko w
serwisie drukarek i to naprawde dobrym mozna cos takiego zrobic, zadne
plukanie, moczenie itp nie pomoze.

Bogdan