Re: Mulenie podczas kopiowania danych via LAN

Autor: Dentarg (den_at_it64.com)
Data: Wed 24 Dec 2003 - 12:55:30 MET

On Wed, 24 Dec 2003 11:29:10 +0100, "Wasyl" <moze_at_kiedys.bedzie>
wrote:

>System Win2k3, sterowniki kontrolera z systemu winxp (dla 2k3 nie znalazłem,
>dziwne bo to popularny dzisiaj kontroler :/

A jakim programem to kopiujesz ? Bo jak exploratorem to nie wiem co
jest problemem, ale jak np Windows Commanderem to wiadomo ;). U mnie
na kilkunastu kompach Windows Commander (i pochodne) mulą się podczas
kopiowania plików z dysków sieciowych.

pzdr,
Dentarg

--