Mulenie podczas kopiowania danych via LAN

Autor: Wasyl (moze_at_kiedys.bedzie)
Data: Wed 24 Dec 2003 - 11:29:10 MET

Witam, mam taki oto problem. Otóż gdy kopiuje coś z dysku sieciowego na swój
(Maxtor 120/8mb) to komputer zaczyna mulić, staje się bardzo powolny
(włączona wcześniej muzyka czy film zacyznają przerywać). Gdy kopiuje między
dyskami u siebie (maxtor-barakuda 7200.7) to wszystko idzie bardzo szybko i
sprawnie (parenaście sekund plik ~700mb). Co może być przyczyną tego
problemu? Zły sterownik od kontrolera, karty sieciowej?

Płyta główna chipset i845PE,
Kontroler dyskowy Promise 20276 Ata/133:
-1 kanał master: maxtor,
-2 kanał master: seagate,
Karta sieciowa Intel PRO/1000MT

System Win2k3, sterowniki kontrolera z systemu winxp (dla 2k3 nie znalazłem,
dziwne bo to popularny dzisiaj kontroler :/

Za wszystkie rady dziękuje, wesołych świat :)