Re: LG 700P

Autor: MG (mrus_at_interia.pl)
Data: Wed 24 Dec 2003 - 09:27:21 MET

Użytkownik "Carlos" <seniore_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> 1024x768 przy 85Hz. a co sie moze stac jesli monitorek przy tej
> rozdzielczosci chodzilby ze 100Hz? prosze o odpowiedz.

mam ten monitor od roku, nie boj sie, ze cokolwiek stanie sie z monitorem
jesli ustawisz mu za wysoka rozdzielczosc/odswiezanie - po prostu monitor
wylaczy sie wyswietlajac na ekranie ostrzezenie, ze nie jest w stanie
pracowac z takimi parametrami

a jesli chodzi o rozdzielczosc 1024x768 to monitor ten moze pracowac z max
odswiezaniem 115Hz

pozdrawiam
morpheus