Re: ekran mi migocze...

Autor: .: Grzegorz (ramones_at_op.pl)
Data: Wed 24 Dec 2003 - 00:59:51 MET

> Ekran mi migocze przy czestotliwosci odswiezania 60 Hz. Czy to jakies
> uszkodzenie, mam cos naprawiac, czy wszystko bedzie dobrze? :)

śmiesznie mój poprzednik napisał o tych oczach :-D
Zasada jest taka - im wieksze odświeżanie tym lepiej, ale - czasem, przy
niektórych monitorach względnie kartach graficznych optymalne obsługiwane
odświeżanie, weźmy na przykład 85 Hz moze powodować lekkie rozmycie obrazu.
Jak zmienisz ręcznie na 75 HZ to juz będzie ostrzej lub prawidłowo ostro.
Nie da się na to tabelki zrobić ,to trzeba po prostu zobaczeć.
Ustaw - optymalne odświeżanie i sprawdź ile ono wynosi. Jeśli obraz będzie
lekko "za mgłą" zmniejsz o jedną wartość z listy wyboru.
Dla zdrowotności zaleca się nie mniej niż 85 Hz (każda wyższa tym lepsza -
prócz "mgły") a takim absolutnym minimum abyś mógł kilka godzin popracowac
bez kropelek do oczu i gwoździa do szybkiej renty jest 75 Hz :-)

Powodzenia
Grzegorz