Re: LCD NEOVO F-417 warto kupić?

Autor: .: Grzegorz (ramones_at_op.pl)
Data: Wed 24 Dec 2003 - 00:49:28 MET

"Krzysztof" <krzysztof.ra_at_xl.wp.pl> wrote in message
> Czy jest ktoś szczęsliwym posiadaczem LCD NEOVO F-417 - warto go kupić?

Witam,
pracowałem kilka miechów temu na 315-tce chyba B.
Neovo to w sumie bardzo dobre LCD-ki , mają ładną rozdzielczość, są ostre i
wytraźne.
W firmie było kilka LCD - były ładne LG, Philipsy, ten miał ZDECYDOWANIE
najlepszy obraz, proporcjonalny pixel, ostrość itp. Prawie jak CRT.
Sądże, ze ten modek będzie niezły tym bardziej ,ze to seria z 1-ką w srodku,
tzn lepsza od zerówek (np. 407)
Dokładnie nie wiem, ale dużo ich żeni firma Lorien z W-wy - poszukaj,
poczytaj, zajrzyj na monitor.pl

Pozdrawiam
Grzegorz