Re: HP DeskJet 840c - brak kolorów

Autor: Krzysztof Kucharski (szpunk_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 23 Dec 2003 - 19:35:14 MET

Użytkownik "KARO" <karo-usun-_at_bocznica.org> napisał w wiadomości

Hi!

[...]
> Czyli jedynym sposobem na to jest kupienie nowych oryginalnych pojemników
> tuszem??
[...]

Ależ skąd ! Kolorowe kałamarze do DJ710/840 jak najbardziej da się ponownie
napełniać. Pytanie tylko, na jakim rodzaju napełniania zależy Ci ? Czy na
zwykłym uzupełnieniu brakującego atramentu (ewentualnie poprzedzonego
udrożnieniem dysz) czy też na kompleksowej regeneracji - z etapami
demontażu, mycia, udrażniania, wymiany wkładów etc.
Ja z reguły sam napełniam kałamarz z czarnym atramentem, zaś kałamarz z
atramentami kolorowymi daję do napełnienia w specjalistycznej firmie. Czas
realizacji zlecenia 1 doba, na "zregerowany" kałamarz dostaję gwarancję i
fakturę (to akurat jest dla mnie ważne ;-)). Płacę 70 PLN (50% ceny
nowego), za to mam pewność dobrej jakości. Czasem, gdy przypomnę sobie o
tym we właściwym czasie, sam dopełniam kolorowe barwniki. Wtedy koszt
operacji znacząco spada.
Jesli takie rozwiązanie odpowiada Ci, to pisz na priv.

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski