Re: HP DeskJet 840c - brak kolorów

Autor: KARO (karo-usun-_at_bocznica.org)
Data: Tue 23 Dec 2003 - 13:16:12 MET

"Krzysztof Wolski" <cysio123_at_interia.pl> napisał

> najzwyczajniej w świecie zaschły ci dysze. Z praktyki wiem że nic już z
> tym raczej nie da się zrobić, bo kolor w tej drukarce się dopełnia, a
> nie napełnia od nowa.

Kurcze, skąd miałam o tym wiedzieć...
Zauważyłam że tuszu brakuje dopiero jak przestał drukować, wcześniej
używałam pełnego kartridża przez ponad 2 lata, nie wiedziałam kiedy tuszu
może zaczynać brakować.

> Jak dasz tylko w czerni, to użyje czarnego atramentu,

...który i tak u mnie nie działa...

Czy to możliwe żeby dusze zaschły przez zaledwie 3 miesiące nieużywania
drukarki?

> Moja 840-stka juz daaaawno nie drukowała na kolorowo...

Czyli jedynym sposobem na to jest kupienie nowych oryginalnych pojemników z
tuszem??

KARO(lina)