Re: Skasowalem partycje z dokumentami - POMOZCIE ODZYSKAC DANE, PLS !!!

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Tue 23 Dec 2003 - 15:59:11 MET

Użytkownik "adasiek" <podolany_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
> Michal Kawecki wrote:

[...]
> a nie sadzisz, ze jezeli ktos mial np. 100MB na 1GB partycji uloznej w
> klastry 4kB, a teraz ma to samo 100MB na jakiejs partycji ulozonej w
> klastry 32kB, to jest duza szansa, ze o ile ma pelno malych plikow, to
> jego dane zajmuja na partycji znacznie wiecej niz te 100MB??

Dlatego właśnie napisałem, że szanse na sukces zależą od wielkości
wgranego Ghostem obszaru danych. Jeśli był mniejszy niż początek
partycji, na odzyskaniu której nam zależy, to da się ją odzyskać. Sądzę,
że można oszacować wielkość tego obszaru na podstawie wielkości
skompresowanego pliku obrazu mnożąc go razy dwa do 2,5 (taki jest typowy
stopień kompresji) oraz - słusznie - biorąc poprawkę na różnice w
wielkości klastrów. A najprościej sprawdzić to po wejściu we właściwości
partycji - BootIt np. pokazuje wielkość obszaru zajętego przez dane.

--
M.
/odpowiadając zmień px na pl/