Re: Skasowalem partycje z dokumentami - POMOZCIE ODZYSKAC DANE, PLS !!!

Autor: Ibiza (ibiza_at_nospam.o2.pl)
Data: Tue 23 Dec 2003 - 15:39:54 MET

Użytkownik "Ibiza" <ibiza_at_nospam.o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]

A moze Easy Recovery tez dziala na zasadzie jak pisales wyzej, ze najpierw
musze usunac ta jedna partycje ?
Ale czy wowczas bedzie widac dysk podprogramem EasyR ????

Ja to wobilem w ten sposob :
zainstalowalem system (win98) na innym dysku, ozniej dolaczylem drugi dysk
(sec master) i poprzez datarecovery skanowalem dysk, no i nic !
Moze easy jest w stanie odzyskac, a ja robie cos niewlasciwie.
Zastanawiam sie nad tym, tymbardziiej, ze uzywajac Twoich wskazowej z bootIt
(jak piszesz) musze zdjac ta wielka partycje..