Re: Nowy Duron MIUHB sie spalil :(

Autor: Flashi (flashi_at__usun_to_pf.pl)
Data: Tue 23 Dec 2003 - 07:37:26 MET

Użytkownik "Andrzej Mikołajczyk" <silnik_at_NOSPAM.banita.pl> napisał w
wiadomości news:bs8bo8$2sn$1_at_nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> raz zeby sprawdzic czy sie odpala, odpalil sie, pokazal Duron 1300 z
> groszami a procek to Duron 1800.
> Potem podlaczyl wszystko, wlaczyl kompa zeby w biosie poustawiac,
> przestawil fsb i pamiec na 133, restart kompa i komp sie wylaczyl.. jak
> juz sie wylaczyl to sie wiecej nie wlaczyl.
> Na procku nie widac sladow przegrzania, czy uszkodzenia. Poprostu zimny
> jest, sprawdzalem go u siebie
> na msi kt4v i tez zima. Jednym slowem umarl. Tutaj pytanko, czy taki duron
> mogl sie spalic od przestawienia fsb na 133? Co moglo byc przyczyna

wszystko w takiej sytuacji ... od walnietego zasilacza po brak umiejetnosci
skladacza :)
Mysle ze wraz ze zmiana szyny nie zmienil napiecia i poszlo jakies kolosalne
2-2.5 :) co czasami spalic procek potrafi ... Z drugiej strony jak niema
sladow przegrzania to wal pan smialo do reklamacji mowiac ze procek ot tak
poprostu przestal dzialac, wlozyles go do plyty a on cisza nawet diody nie
migly :P...

> Czy uwzglednia gwarancje? Ktos mial takie cyrki z nowymi duronami?

Jak sklep normalny to powinni uznac...

> Dzieki z gory za pomoc i pozdrawiam.

Pozdrawiam takze