Re: Skasowalem partycje z dokumentami - POMOZCIE ODZYSKAC DANE, PLS !!!

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Tue 23 Dec 2003 - 00:43:06 MET

Użytkownik "Ibiza" <ibiza_at_nospam.o2.pl> napisał w wiadomości

[...]
> Mysle,ze problem moze byc w tym, majac na uwadze easy recovery, ze
> pierwsza partycje i zrzut obrazy na dysk byl w klastrach 4k, a jak
> ghost zalozyl jedna wielka partycje 120 gb to tam sa klastry 32k i
> moze dlatego nie moge odzyskac danych. Program dziala poprawnie przez
> kilka procent - pozniej zatrzymuje sie na jednym pliku i na nim stoi,
> mimo iz dalej skanuje sektory ..

Wielkość klastrów to sprawa czysto umowna i jest zdefiniowana właśnie w
bootsektorze partycji. EasyR potrafi skanować również w trybie RAW, bez
podpierania się danymi z nieaktualnego bootsektora.

Zrób, jak pisałem - tylko zapisz sobie wcześniej kopię pierwszej ścieżki
dysku do pliku (w BootIt poleceniem Backup), żeby było do czego wracać.
To powinno natychmiast przywrócić dostęp do partycji. Przecież one
gdzieś tam sobie dalej są na tym dysku nieuszkodzone - trzeba je tylko
dopisać do tabeli partycji, żeby system mógł je zobaczyć.....

--
M.
/odpowiadając zmień px na pl/