Re: karta graficzne, która da sygnał z tvout bez potrzeby tradycyjnego monitora i inne pytania?

Autor: Pawelcio (pawel.h_at_acn.waw.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 23:40:33 MET

> (...)
> R7000 z TV Out i myslę, że inne VGA z TV Out również
> nie wymagają do pracy monitora. Wystarczy podłączyć
> sam odbiornik TV - jako jedyny.
> Staje się więc on tzw. domyślnym "monitorem".
> Obraz na tyle jest czytelny, że można bez problemu trafić (obsługiwać)
> kursorem myszy w przyciski funkcyjne
> odtwarzaczy DVD, VCD, DivX, itp.

Nie zgodze się, że każda VGA to oferuje.
Właśnie chciałbym się dowiedziec, jak wygląda sprawa a klonami Ati, ponieważ
np. GeForce'y nie dają takiej możliwości. Miałem do tej pory GF2MX, GF2Ti,
GF4MX440, a obecnie GF4Ti4200, każda z tych kart z tv-outem i w każdej, aby
uzyskac obraz na tv należało ustawiać go po każdym właczeniu kompa w
Windowsach.
A ja szukam karty, która oferuje defaultowo obraz na telewizor bez
konieczności podlącznia monitora (komp ma pełnić rolę stacjonarnego
odtywarzacza DivX)