Re: karta graficzne, która da sygnał z tvout bez potrzeby tradycyjnego monitora i inne pytania?

Autor: Krzysztof Rynkowski (SPAMryniobyd_at_o2.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 23:18:10 MET

Użytkownik "Pawelcio" <pawel.h_at_acn.waw.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Planuję zmontować kompa wyłącznie do odtwarzania dvd/divxów na ekranie
> telewizora,
> Jaka karta graficzna zapewnia sygnał z wyjścia tv-out automatycznie,
> bezpośrednio na telewizor (bez potrzeby każdorazowego uruchamiania tej
> funkcji w windowsach).
> Rozumiem, że najlepszy obraz na TV dają Radeony (obraz na ekranie tv, bez
> czarnej ramki itp), ale czy spełniają powyższy warunek?
> Czy Radeon 7000/7500 to dobry wybór - chodzi mi wyłącznie o jakość obrazu
> [...]
(...)
R7000 z TV Out i myslę, że inne VGA z TV Out również
nie wymagają do pracy monitora. Wystarczy podłączyć
sam odbiornik TV - jako jedyny.
Staje się więc on tzw. domyślnym "monitorem".
Obraz na tyle jest czytelny, że można bez problemu trafić (obsługiwać)
kursorem myszy w przyciski funkcyjne
odtwarzaczy DVD, VCD, DivX, itp.