Re: LG 700P

Autor: Krzysztof Rynkowski (SPAMryniobyd_at_o2.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 22:39:11 MET

Użytkownik "Carlos" <seniore_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> witam. zwracam sie z pytaniem, czym "grozi" uzytkowanie monitora z
> odswiezaniem, ktore w dokumentacji nie figuruje jako zalecane. dokladnie
> chodzi mi o monitor LG 700P, ktory powinno sie uzywac w rozdzielczosci
> 1024x768 przy 85Hz. a co sie moze stac jesli monitorek przy tej
> rozdzielczosci chodzilby ze 100Hz? prosze o odpowiedz.

Nic się nie stanie. Mam LG, co prawda F900P,
ale one różnią się tylko przekątną kineskopu.
Źle odczytałeś parametry, jescze raz przeczytaj specyfikację
- max 85Hz, występuje dopiero przy rozdzielczości 1600x1200.
Natomiast przy 1024x768 - sterownik fabryczny (dostarczony
wraz z monitorem na CD) umozliwia ustawienie odświeżania
na poziomie - max 135Hz, czyli masz jeszcze zapas 50Hz.
BTW - 1024x768_at_85Hz - to tylko jeden z trybów pamięci,
a nie max (zalecane) odświeżanie.