Re: Dookola RAM'u

Autor: makaronX (makaronX_at_poczta.fm)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 21:59:51 MET

Użytkownik "centurion" <centurion_at_silesianet.pl> napisał w wiadomości

> A może tak dwa slowa o plycie glownej/chipsecie?

Czesc,
Jasne, ze tak.
Drugi kolega Krzysztof spieszacy z odpowiedzia troszke sie nade mna pastwil,
wiec ja laik stanalem na rzesach i znalazlem takie dane:
-plyta glowna: AL440LX
-chipset Intel zawiera: 82443LX PCI/A.G.P. Controller (PAC) oraz82371AB
PCI/ISA IDE Xccelerator (PIIX4)
-szyna taktowana 66 MHZ
-support dla synchronicznych DRAM(SDRAM)
-symetryczne i asymetryczne adresowanie
..... i wiele jeszcze innych danych, ktorych nie cytuje, bo tak jak przedtem
nie mam pojecia czy sie przydadza.
Wybacz poprzednie niedociagniecie i rzuc jakas sugestie co do przyczyn.
Dodam jeszcze, ze stare kosci mialy scalaki po obu stronach a nowa tylko po
jednej. Moze to jest przyczyna :(( ?

--
Pozdrawiam,
makaronX