Re: Drukarka laserowa

Autor: Tomasz Jurgieleiwcz (tom_at_a3.pl)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 22:02:55 MET

>Chce kupic drukarke laserowa, do 1000 zl.
>Obciazenie to ok. 1500-2000 stron na miesiac.
>Wazny dla mnie jeszt przede wszystkim niski koszt uzytkowania (toner
>zintegrowany z bebnem). i 2-letnia gwarancja.

Za 1000 zł to chyba nie ma żadnej laserówki nie tylko spełniającej
Twoje wymogi, ale chyba żadnej w ogóle. Nowe za 1000 zł to badziewie,
diodówka albo wynalazek z tórym będziesz biegać jak kot z pęcherzem
jak Ci bęben szlag trafi przy przebiegu 10% deklarowanego przez
producenta.

Naprawdę małe koszty wydruku (kilka gr/str) , niekłopotliwość w
eksploatacji (bęben w kasecie z tonerem), wysoka bezawaryjność i to
tego niska cena zakupu to IMO jakiś wyższy ale używany model HP. Np
HP5, HP4000. Sprawdzone m.in. na sobie w ciągu kilku ostatnich lat.

--
Tom
quality is visible