Re: Przerobka softwarowa SB LIVE na AUDIGY2

Autor: Adam M. (co.sie.gapisz_at_w.moj.adres)
Data: Mon 22 Dec 2003 - 21:16:06 MET

W artykule news:brhbsk$b2$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): ToYKiLLaS z adresu <toykillas_at_interia.pl> napisał(a):

> Czy mógłbyś przesłac mi na priva linki do tych stron, ostatnio mam
> podobna chęć przeróbki :)

Pozwolę się wtrącić....

1. ściągnij sterowniki od Audigy2:
http://files.creative.com/manualdn/Drivers/Others/7083/SBA2_EAX4DRV_031031.exe
(13,5MB)
2. rozpakowujesz je WinRAR-em
3. ściągasz Creative SoundBlaster Compatibility Patch 6.0.4
http://members.aol.com/dvdking2001/Pub/ctcomp.exe (~140KB)
4. kopiujesz ten progs do katalogu z rozpakowanymi driverami i
odpalasz.
5. teraz masz już gotowe do instalacji "scrackowane" drivery od Audigy 2
(EAX 4.0), które można zainstalować na starszych kartach Live/Audigy

Zainstaluj też ze stron Creativa najnowsze oprogramowane
m.in. MediaSource - player do Audigy2

P.S. Sterowniki są też tu:
http://www.station-drivers.com/page/sblive-audigy.htm

--