Re: czy da sie zle zamontowac procesor?

Autor: Andre (andrehull_N.O_S.P.A.M__at__USUN_poczta_TO_.fm)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 19:52:27 MET

> Co do pasty: powinno jej nie być za dużo. Jeśli była z
> dodatkami metali i spłynęła na mostki lub układy monto-
> wane na wierzchu procesora, mogła coś zewrzeć. Poza tym
> pasta w nadmiarze bardzo słabo przewodzi ciepło.

pasty fakt dalem troche wiecej i nieco jej splynelo ale to chyba tylko
sylikon bo jest biala no i dodana do collera thermaltake wiec pewnie
najtansza stad przypuszczam ze nic sie nie pozwieralo....

a co do przewodzenia to dlaczego tak jest? przeciez jak jest jej za duzo to
sie wylewa poza jadro i jest jej pomiedzy jadrem a radiatorem w sam raz...

hmm... to jak poznac ze dalem za duzo tej pasty? wlasnie po tym ze mi komp
sie wiesza? no chyba to nie jest sposob....

pozdrawiam
Andre