wyjscie Tv

Autor: Fel (lubfel_at_wp.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 16:06:02 MET

Witam.....
    Mam problem .... Padło coś, ale na co są większe szanse. Oto problem.
Podłączyłem kompa do TV. Komp Duron 900/256 RAM/grafika GF FX5200 FX z
Tv-out.
Po podłączeniu do telewizora było ok. Po kilku sprawdzeniach wszystko
chodziło. Odłączyłem kabel od Tv i wieczorkiem podłączyłem znowu.
Niestety - tym razem obraz był czarno-biały. I tak już zostało. Jak
myślicie, co się popsuło?? Siadło wyscie TV z karty, czy kabel?? Wydaje
się, że karta, ale .... Wejście w telewizorze jest ok - sprawdzone.
A przy okazji: jak można bez używania dodatkowego oprogramowania (TVTool)
zrobić, żeby film było widać na Tv, bo na razie jak włączam film, to mam go
na monitorze, a na TV nie - wszystko jest, ale filmu nie ma :)

Pozdrawiam