Re: mikrofon - co w ustawieniach żeby działał

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 16:04:03 MET

Użytkownik "piotr pawłowski" <marines_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:bs4bdf$f4m$1_at_inews.gazeta.pl...
> Witam,
> kupiłem chrześniakowi słuchawki z mikrofonem - i jakby go (mikrofonu) nie
> było.Przypuszczam że trzeba coś w panelu sterowania poprzestawiać, ale
> co ??? - wydaje mi się że wszystkiego już próbowałem

1) nie ta grupa
2) obsługi systemów tu nie uczymy
3) wróżkami nie jesteśmy - co to za system, jaka karta muzyczna itp.
4) ale mimo wszystko z okazji zbliżających się świąt wykażę się
pobłażliwością i podpowiem, żebyś spróbował dokładniej odkryć tejemnice
żółtego głośniczka w prawym dolnym rogu ekranu