Re: A7V i Athlon 1700+ T-bred

Autor: tomekn (tomekn_at_nospam.onet.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 11:18:14 MET

Użytkownik "egol" <egol_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Czy Athlon1 700+ T-bred pójdzie na płycie ASUS A7V ver.1.02 ? W allegro
> jeden ze sprzedających płytę A7V twierdzi ze ma na niej postawionego
> Athlona 1700+ T-bred Inny , sprzedający procesory twierdzi , że T-bredy

> palone przez A7V od razu po uruchomieniu bo nie rozpoznaje ona
> tego procka i podaje automatem za duże napięcie i odmawia gwarancji
na
> procesor jeśli jest stawiany na tą płytę. Komu więc wierzyć ?
Jednemu i drugiemu . To znaczy wiem że można wsadzić athlona na 133 mhz do
tej płyty, co do tego że palą sięathlony na tej płycie to może być prawda
jeśli faktcznie on ustawi się na napięcie większe może sięzdażyć że się
spali o to chodzi aby przed wymianą procka zmienić ustawione napięcia i
wtedy włożyć athlona , nie jestem pewien ale on ma do tego zworki do zmiany
napięc więc można mu na "sztywno" ustawić takie czy inne napięcie . Ale jak
pisałem niech wypowiedzą się włąsciciele athlonów na a7v to samo dotyczy
abit kt7 na kt133 , widziałem kiedyś taką stronę w której było to opisane ,
może ktoś zna jej adres to Ci poda.
> Co mogę maksymalnie postawić na A7V , mam na niej wgrany bios od
A7V133