Re: Matrox G200 i zwisy kompa podczas wyłączania.

Autor: Mariusz Burzec (kermitb_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 02:23:30 MET

> Witam
>
> Mam taki problem:
> Wymieniłem kartę graficzną na Matroxa G200 AGP x2, 8MB RAM-u. Po wymianie
> komputer chodzi bezproblemowo, obraz jest świetny, lecz podczas zamykania
> systemu następuje zwis. W efekcie mam czarny ekran z zastygłym w bezruchu
> kursorem myszki. W związku z tym moje pytanie: Czy ktoś z szanownych
> grupowiczów spotkał się z takim problemem? Sprzęt jest dość leciwy: AMD
K6-2
> 400MHz na badziewnej płycie Clayton (teraz chyba PC Partnes) z chipsetem
VIA
> MVP3, 128MB RAM-u, obudowa AT. Ściągnąłem najnowsze sterowniki, wymieniłem
> bios w karcie, ale bez efektu. Dotychczas w tym kompie siedziała karta
Intel
> 740, również na AGP x2 i również 8MB. Choć to również był badziew to
> przynajmniej nie było z nią większych problemów. Jeśli ktoś ma jakieś
> sugestie, będę wdzięczny za wszelką pomoc.

Dodam tylko że system to Win98. Kiedyś miałem na tym samym sprzęcie podobny
problem z kontrolerem ATA100 (Promise) i WinXP. Pomogła wtedy reinstalacja
systemu i wskazanie sterownika już na samym początku instalacji systemu.
Obecnej 98-ki narazie nie chciałbym reinstalować....

Pozdrawiam
Mariusz B.