Re: Jak podzielić transfer?

Autor: yan (yan_at_interia.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 02:10:56 MET

to samo IP)?

> No albo po prostu masz przydzielone do netu tylko jedno IP
co oczywiscie
> uniemozliwia korzystanie z netu na obu kompach naraz.
Sprawdz ustawienia i
> dowiedz sie jak to jest z IPekami w Twojej sieci.
>
> --
> red

niestety to nie jest takie proste... switch zamieniałem z
innym planetem
(taki sam, tylko 8-portowy) i dalej to samo, a IP są rożne.
Net w sumie
działa, ale NIEWIARYGODNIE wolno....
Dzwoniłem do admina, ale on twierdzi, że na serwerze
wszystko jest
jak należy... nie mam pojęcia co to może być????