Re: Jaka różnica w AMD

Autor: wuja (grawo.no.spam_at_gazeta.pl)
Data: Sat 20 Dec 2003 - 19:39:10 MET

Dnia Sat, 20 Dec 2003 18:25:17 +0100, zaburbian <qboemla_at_npa.jnj.cy
(ROT13)> napisał:

> przyznam szczerze ze ja nie widzialem takiego BOXA , od kiedy AMD
> wypuszcza na rynek procesory w pudelku wszystkie byly ladnie zlozone.

Widocznie mogą być różne wersje boxów - ja mam konfekcjonowane przez
MiNt Electronics. Pudełko mam przed sobą - brak oznak oszustwa.

A tak w ogóle, to nie bardzo sobie wyobrażam jak wygląda taki zestaw, o
którym
Ty piszesz. Jak taki "ładnie złożony" zestaw montować?
Z ciekawości będę się musiał wybrać do jakiegoś salonu, żeby to zobaczyć.
Nie widziałem też na stronie AMD
(http://www.amd.com/pl-pl/Support/0,,238_251_6244,00.html)
z instrukcją montażu procesorów, sposobu montażu takiego zespolonego
zestawu. Hmm.. ciekawe???

--
Pozdrowienia
Wojtek