Re: Jaka różnica w AMD

Autor: zaburbian (qboemla_at_npa.jnj.cy)
Data: Sat 20 Dec 2003 - 18:25:17 MET

wuja wrote:

> Możesz to wytłumaczyć - ja miałem box i jakoś musiałem założyć
> wiatrak, bo wydawało mi się, że taki leżący obok w pudełku nie spełni
> swojego zadania.

przyznam szczerze ze ja nie widzialem takiego BOXA , od kiedy AMD
wypuszcza na rynek procesory w pudelku wszystkie byly ladnie zlozone.
Wyjscia sa dwa albo ja o czyms nie wiem albo ciebie sprzedawca oszukal .
Dochodzijeszcze kwestia garancji , jak sie spali procesor to firma nie
bedzie mogla uzywac argumentu o zle dobranym wiatraku