Re: problem z Geforce Ti 4200

Autor: thorak (thorak_at_-usunto-tlen.pl)
Data: Sat 20 Dec 2003 - 11:37:53 MET

Użytkownik wystukal(a):
> Mam problem z karta PROLINK GEFORCE TI 4200 64 MB 8xAGP. Mam W98SE,
> zainstalowane najnowsze DETONATORY i DIRECTX 9.0b i od niedawna
> niektore gry (np. CALL OF DUTY) zawieszaja sie zaraz na poczatku jak
> zaczyna wyswietlac grafike, tzn. uruchamia sie pierwsza misja i po
> kilku sekundach obraz staje, dzwiek leci dalej. Jest tak za kazdym
> razem, bez wzgledu na ustawienia grafiki, nawet w SAFE MODE. Gra jest
> na 100% dobra. Podobnie jest np. w 3dMarku 2001 SE, tzn. pierwszy
> test (ten z samochodem) przy LOW DETAIL dziala normalnie, a na samym
> [...]

Mam podobny problem z moim ti4 200 tyle ze z microstara ale pod xp, jedyne
rozwiazanie jakie znalazlem to zainstalowanie starych detkow, w moim
przypadku 45.23 i wszystko dziala.

Nie wiem czy COD uzywa punkbustera czy nie, ale np. ww. problem wystepuje
przy np. q3a i wlaczynym na serwach z ktorymi sie laczysz punkbusterem.
(przy detkach 45.23 tego problemu nie ma)

--
pozdroofki
thorak