Re: CRT 17'

Autor: opolanin (opolanin_at_poczta.fm_NO-SPAM_)
Data: Sat 20 Dec 2003 - 11:44:51 MET

Użytkownik "Gawron" <gawron_at_jaroty.hopto.org> napisał w wiadomości
> Witam
> Wkrótce będe kupował monitor 17' crt. Po przestudiowaniu grup i
różnych
> rankingow mój wybor ograniczył się do NEC'a 791SB i Iiyamy HM704UTC.

tez mialem taki problem no i wybralem monitorek iiyama z prostego
wzgledu:
w calym krakowie nie ma monitorow nec791 (ja przynajmniej nie
znalazlem).

radzie ci sie najpierw zorientowac czy te monitory sa fizycznie dostepne
w twoim miescie ;-)

p.s. paski nie przeszkadzaja (codzienni siedze ok. 10h przy takim
monitorze z paskami)

pozdrawiam
opolanin