Re: CRT 17'

Autor: bru (bru79_at_nospam.o2.pl)
Data: Sat 20 Dec 2003 - 00:00:13 MET

> Wkrótce będe kupował monitor 17' crt. Po przestudiowaniu grup i różnych
> rankingow mój wybor ograniczył się do NEC'a 791SB i Iiyamy HM704UTC.
> Jednak nie jestem przekonany do tych "pasków" w kineskopie diamondtrona,
> dlatego chciałem abyście polecili przyzwoite monitory z maską perforowaną
do
> 1000zł pomijając flatrony. Jesli jednak zdecydowalbym sie na diamondtrona
> ktory z powyższych brać ??

co do NEC-a to sie nie wypowiem nie mialem tego okazji ogladac
teraz wlasnie siedze przed Iiyamy HM704UTC i jest OK paski nie sa zadnym
problemem
w domu mam druga iiyame17` model 410 juz 2 rok i jestem z niej bardzo
zadowolony
a co do HM704UTC Silver Blue wszystko jest jak najbardziej OK ale jest jedno
ale
przestrzen widzialna ma tylko 41cm gdzie moja 410 ma 43 pozatym jakosc
wyswietlanego obrazu
jest praktycznie taka sama nie widzialem ich nigdy obok siebie zawsze
w pracy albo w domu :) plusem dla Silver Blue jest OPQ monitor jest BARDZO
jasny po wlaczeniu tego
guziczka ale dlugo nie posiedzisz przy tym do filmow albo gdy masz zrobiony
taki rzutnik na sciane to
monitorek jest bardzo jasny i fajnie to wychodzi co do paskow to sa one
naprawde nie istotne tego sie nie widzi
przy pracy nawet w grafice iiyama bardzo ladnie odaje kolory i jak dla mnie
nie chce innego monitora :)
Silver Blue naprawde jest ok tylko te rozmiary no ale to juz twoj wybor ale
okienko jak pisze ten text
miesci mi sie tu na Silver Blue :)

Pozd.
iiyama user :)