Re: Płyta Via VPX nie widzi całej pamięci

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 14:50:21 MET

FORD wrote:

> A co wg ciebie oznacza PS/2

samo PS/2? hmm moze oznaczenie IBMowskiego modelu komputera??

na pewno na zadane przez ciebie pytanie "Czy masz tam również złącza
PS/2 ?" malo kto domysli sie ze masz na mysli "zlacza pamieci SIMM PS/2"

> To cię zmartwię, bo 72 pinowe pamięci sa wciąż produkowane i dostępne na
> rynku.

a czy ja napisalem ze produkcja sie skonczyla?? napisalem tylko ze na
rynku dla uzytkownikow domowych od lat sie tego produkuje; prosze znajdz
mi plyte glowna do PC-ta domowego /nie do komputera przemyslowego, nie
do drukarki laserowej, nie do innego sprzetu/ tylko plyte glowna do
komputera domowego, ktora byla wyprodukowana w ciagu ostatnich 5 lat i
posiada zlacze 72-pinowych pamieci SIMM;

dodam tylko ze dla mnie EOT; na nastepna wiadomosc juz nie bede
odpowiadal; wypada mi jednak pogratulowac niezyciowego podejscia i
zyczyc milych zakupow pamieci SIMM PS/2 na rynku;

adas;