Re: Płyta Via VPX nie widzi całej pamięci

Autor: FORD (gfgf_at_gfgf.com)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 14:19:00 MET

Użytkownik "adasiek" <podolany_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

> a moze dlatego ze nazwa brzmi "PS/2 SIMM" zas samo "PS/2" wcale nie
> oznacza "SIMM 72pin" ??

A co wg ciebie oznacza PS/2

> a co zaproponujesz?? gdzie uwazasz, ze uzytkownik plyty glownej na
> 72-pinowe SIMM-y powinien szukac pamieci?? na rynku pierwotnym?? ma na
> rynku pierwotnym szukac sprzetu, ktorego produkcja dla uzytkownikow
> domowych zakonczyla sie przed wielu laty??

To cię zmartwię, bo 72 pinowe pamięci sa wciąż produkowane i dostępne na
rynku.
Natomiast gorzej ze 168 pinowymi o nizszych pojemnościach, a w szczególnosci
do
do starszych płyt, które wymagaja technologii 16Mb.
Jak pisałem wcześniej, allegro to nie jest rynek, ale dla ciebie jest
wyznacznikiem, trudno.

z wyrazami współczucia
FORD