Re: zamiana ntfs na 32

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 23:59:44 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w czwartek rano, T. napisałeś na pl.comp.pecet
coś takiego:
> Sprzęt Ath 1.4, 256MB, HDD 40GB, partycja od 4,12 i 21 GB.

A jak wyniki? Czym mierzone? Jakie pliki? Zawartość dysku jak
zróżnicowana i w jakim stopniu defragmentacja?

> UDMA 100. Kopiowanie i inne takie śmigają.

To żę dysk taki obsługuje to nie znaczy że w Windozie jest poprawnie
ustawione.

> Wszystko odbywało się na tym samym sprzęcie. Zresztą, różnica była nie
> kilkanaście procent ale 800%! To co fat32 robi w 30 minut to NTFS się z tym
> babrze ponad 4h!!!! Kopiowanie przebiega na nich w podobnym tempie, ale
> defragmentacja/optymizacja to jak maluch do ferrari.

Czyli główny zarzut słabości NTFS to defragmentacja lub jej prędkość?
Jeżeli tak to dla mnie ROTFL

> Poszukam więc PerfectDisk'a :)
> Może to będzie lepsze.

Na pewno. Standardowo w win2000 jest coś z firmą produkującą
Diskepeera i niestety wielu funkcji to nie rozwiązuje także
polecałbym testy PerfectDisk'a i innych defragmentatorów i ewentualną
przesiadkę.

A tak poza tym to raczej nie widzę możliwości dyskusji nad wyższością
jednego SF nad drugim. Każdy jak wcześniej pisałem gdzie indziej
inaczej się sprawdza i do innego jest dedykowany w różnych wariantach.

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --