Re: ASUS A7V8X i pamięć Kingston KVR400X64C25/256

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 20:54:21 MET

Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl> wrote:

> Ale ja nie chce gadać o NForce:)

Dlaczego? :)

> Jeżeli zmienimy FSB niesynchronicznie z taktowaniem AGP/PCI to wtedy
> zaczynają sie robić opóźnienia? Pewnie tak, ale wpływu na wydajnośc to
> ma jednak pewnie niewielką...

Nie wiem trzeba by sprawdzic, ale prawde mowiac nie wyobrazam sobie jak
by mialo to wygladac i jak interpretowac.

> Pewnie rozwiązanie z dzielnikami jest po
> prostu tańsze i prostsze w implementacji i dlatego na nie sie
> zdecydowano...

To, ze jest latwiejsze to oczywiste ale najwazniejsza zaleta jest brak
opoznien przy synchronizacji szyn.

> W wątku "procek fsb 266 a ram 400" jeszcze z Sandry i Jedi Knight 2

Sandra to syntetyczny benchmark tam _zawsze_ bedzie szybciej :)

> Ale to problem konkretnego chipsetu:) I ten problem nie musi wystepowac
> na innych! Może być nawet przeciwnie...

A o ktory problem chodzi? :)

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,