Re: przesylanie

Autor: -= Poll =- (poll2_at_poczta.fm)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 14:39:41 MET

Nedved wrote:

> Brat niech postawi serwer FTP (XP ma wbudowany, ale można zainstalować,
> np. Serv-U). Potem Ty odpalasz Total Commander i wrzucasz mu sterowniki.

"on ma w kablowce ." ... Myslisz ze ma zewnetrzne IP ? Bo jakos mi sie nie
wydaje...

A jezeli chodzi o rozwiazanie, to albo jakis zewnetrzny serwer FTP (Ty
wrzucasz, on sciaga), albo np. Cos W stylu DirectConnect, albo innego p2p
ktore pozwala na tryb passive(wtedy nie bedzie mialo znaczenia ze siedzisz
na rauterem kablowki)

--
PzDr
-= Poll =-