Re: przesylanie

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 15:28:12 MET

marcin wrote:

> Mojemu bratu przy remoncie magicy od malowania wywalili na smieci pudelko w
> ktorym mial plyte z draiwerami ktorych nie moze zassac z netu :( Ja mam taki
> sam sprzecik i mam te sterowniki i chcial bym mu je "udostepnic" ( mieszkamy
> 400km od siebie ) Czy jest na to jakis prosty sposob ? Mam net w czyms w
> rodzaju kablowki z firewall on ma w kablowce .

zaloz sobie konto darmowe www albo e-mail i przeslij pliki na to konto;
w przypadku darmowego www pewnie trzeba sie ftp-nac na niego albo z
jakiegos manadzera przez www; w przypadku darmowego adresu e-mail moze
bedzesz musial dzielic na paczki bo skrzynka nie przyjmie; poza tym mail
koduje w UUECODE i wielkosc listu znacznie puchnie w stosunku do
wielkosci zalacznika;

podsumowujac: zaloz darmowe konto www gdzies w *pl

pozdrawiam;
adas;