Re: Wersja OEM

Autor: KW (kw_at_wp.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 14:02:22 MET

> Ostatniopolecano mi zakup XP OEM z flopem :-)
> Dobry pomysł - przyjmując, że flop jest w chwili obecnej całkiem mało
> wykorzystywany przy codziennej eksploatacji, powinien "wystarczyć na długo",
> poza tym FDD jako część komputera jest jak najbardziej "umocowana na stałe",
> jest to hardware niezbędny (teoretycznie, ale jednak) do uruchomienia PC i
> póki co stanowi bardzo standardowe wyposażenie - więc zmieniać w ramach
> takiego OEM można wszystko i przez baaardzo długi okres czasu, oprócz
> wzmiankowanej stacji dyskietek ;-)
> [...]

Tak dyskutować możemy długo i namiętnie.
Jeśli to ma dotyczyć oprogramowania 'Jedynej
Słusznej Firmy' - to i tak to nic nie daje.
Narzucona przez nich licencja OEM jest bezlitosna:
ma ustrzec przed takim (jak na początku strony) myśleniem
i postępowaniem.

--
[ KW | MSI MS-6337LE5 + P3 1.0 (7.5 x 133) + 256MB PC2700 ]
[ Miro Profiscreen C1782 + GF 2 MX -200 32MB | 2 Speakers ]