Re: Wersja OEM

Autor: exbros (exbros_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 13:53:21 MET

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> W zasadzie jak kupi z dyskiem, z myszka czy czym kolwiek innym po za MB.
> przy zmianie plyty robi format c: instaluje od nowa winde i nie ma jak
dojsc
> do tego czy zmienial MB.

Ostatniopolecano mi zakup XP OEM z flopem :-)
Dobry pomysł - przyjmując, że flop jest w chwili obecnej całkiem mało
wykorzystywany przy codziennej eksploatacji, powinien "wystarczyć na długo",
poza tym FDD jako część komputera jest jak najbardziej "umocowana na stałe",
jest to hardware niezbędny (teoretycznie, ale jednak) do uruchomienia PC i
póki co stanowi bardzo standardowe wyposażenie - więc zmieniać w ramach
takiego OEM można wszystko i przez baaardzo długi okres czasu, oprócz
wzmiankowanej stacji dyskietek ;-)
Mysz, klawiatura, płyta gł., dysk - padają zasadniczo częściej...
Pozdrowienia
   exbros