utracony cache w athlonie

Autor: uoper (uoper_at_o2.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 09:35:03 MET

Witam procesor to AMD Athlon 1800+ JIUHB 0304MPMW AXDA1800DLT3C
mam takie pytanko w procku który kupiłem zcieło połowę cachu
http://www.pecety.neostrada.pl/blabla.jpg przez co jest wykrywany jako duron
:(
da radę coś z tym pokombinować ?? doszło do tego poprzez ukruszenie procka
moim zdaniem dość mocne ale znajomy mówi że niewielkie....
procesor pracuje w pełni stabilnie przy standardowych ustawieniach tzn
133x11,5x1,5V ustawiłem go odrazu na 166x12x1,5V i jest w pełni stabilny -
45min prime bez błędów temp nie przekroczyła 50stopni(normalnie mam około
42)
i jeszcze jedna sprawa kiedyś w komputer swiecie czy innym czasopiśmie
widziałem artykuł że można sobie dowolnie modyfikować jak ma być wykrywany
procek tzn samą nazwę tą co sie pokazuje w biosie :) chodzi o to że teraz
pokazuje mi 1992Mhz co mnie strasznie denerwuje :( i chciałem z tego zrobić
2Ghz tak jak pokazuje juz w windzie :)
Pozdrawiam i dzięki za pomoc