Re: gdzie mozna w Polsce kupic?

Autor: tbg (tbg_at_poczta.onet.pl.no-spam)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 09:34:53 MET

"p0li" <p0li_at_ANTYSPAM.poczta.onet.pl> wrote in message
> ja nie wiem - ale czy nie masz przypadkiem jakiegoś zasilacza z wyjściem
> typu EPS12V a nie potrzebujesz zwykłego ATX? - bo tak sądzę po tym czego
> szukasz

mam atx-owego fsp550 z wtyczka 24 pin (plyty serwerowe), a chce to wsadzic
do msi-6590. normalnie ten numer przechodzi, bo 4 piny wystaja po prostu
nieuzywane obok gniazda na plycie, ale w tej jakis geniusz umiescil tuz obok
jakies urzadzenia dziwne i zeby to wlozyc trzeba by to wylamac. mozna tez
przeciac wtyczke, ale tego wlasnie chce uniknac i szukam przejsciowki

chyba bedzie trzeba wydac 13$ na to i kupic przez siec ;-(

tbg