Re: Kupiłem i prosze o rady jak zmontowac...

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 02:23:38 MET

W artykule news:brqqhv$5i$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Krzysztof Szatanik z adresu
<dbl001.usun.dodatki.antyspamowe_at_bo.inaczej.nie.dojdzie.o2.pl> napisał(a):

> No i sugerowałbym też jakąś lepszą pastę niż silikon. Wbrew ozorom
> różnica w odprowadzaniu ciepła jest całkiem spora.

Silikonowa jest w komplecie z coolerem. Nie przewidzi ona pradu wiec jest
najbezpieczniejsza.
Mam tez paste z domieszka srebra ale z kolei jak sie ciut za duzo da to
istnieje przeciez mozliwosc ze sie wyleje na mostki i zwarcie gotowe.
Intela sie nie balem smarowac srebrna..ale amd? ..jakos nie jestem
przekonany.

> Z tym może być problem, ale przekonasz się jak złożysz i odpalisz...

A mozesz rozwinac z czym moze byc problem?
Bo wolalbym ewentualnie sie jakos zabezpieczyc przed problemami i nie
rozczarowac sie po zlozeniu kompa ze dupa blada a potem wszystko od nowa
rozbierac.
Co musi byc aby miec pewnosc ze wszystko zadziala ok. Wole ewentualnie
dolozyc kilka zloty kumplowi niejako na gwiazdke i kupic cos co pozwoli mi
byc pewnym o ile to nie kwestia np 100zl a tylko powiedzmy do 50.
Pozdrawiam

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****