Re: K7S5A i problemy z dźwiękiem

Autor: Sławicki (slawicki_s_at_wp.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 02:04:22 MET

> No więc jest tak: sis7012 to integralna część chipsetu sis735. Mówią
> o tym że to karta muzyczna 'compliant to AC97', czyli IMO powinna
> grać bez jakichkolwiek dodatków. Tymczasem na płycie jest dostawiony
> chip CMI9738, który jest określany jako mikser, karta muzyczna lub
> najczęściej kodek. W istocie, w tym chipie jest masa mikserów,
> regulacji, wzmacniaczy a także przetworniki AD i DA. Pytanie po co
> ten chip, skoro sam SIS 7012 jest w stanie wypełnić funkcję karty?
> Najwyraźniej jednak właściwości sis7012 nie wystarczają. Dobrze
> mówię?
> [...]
No właśnie... Płyta ta jest bardzo, że się tak brzydko wyrażę,
upierdliwa.... Instalujesz SIS'a i okazuje się że nie ma jakiegoś pliku,
wtedy dajesz mu pliki od CMI po czym woła spowrotem od SIS'a... a w efekcie
i tak musiałem ponownie zainstalować część że się tak wyrażę SISową, bo
dźwięk był taki jaki chciał być. Tak więc pozostaje metoda prób i błędów, a
jak już zadziała to lepiej nie dotykać... bo jak się chce poprawić to to się
tylko popapra....
/Sławicki