Re: zasilacz

Autor: Kolu (koluWYTNIJ_at_TOwp.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 02:00:34 MET

> Modecom 300W GT za 110 zł to minimum... Zalecane Modecom 350W GTF lub
> chieftec 360W...

OK! Wiec wybule na zasilacz, a skoro tak to niech juz bedzie z prawdziwego
zdarzenia i na lata.
Dlatego tez mam pewne warunki, jakimi zasilacz powinien dysponować. Winien
być (wg waznosci cech):

1) Cichy, najlepiej z regulacja obrotów wentylatora w zaleznosci od
obciazenia (nie wiem czy teraz ma sie na to wplyw, ale zapytam czy sa takie
z automatyczna czy tez reczną regulacja, czy tez jeszcze cos innego i ktore
rozw. jest lepsze),

2) Podatny na niestandardowe zmiany parametrow zasilanych przez niego
komponentow (czyt: szeroko rozumiany overclocking),

3) Wydajny - chodzi o moc (ale nie bez przesady), tzn powinien sprostac
aktualnej i ewentualnie przyszlosciowej konfiguracji (za 5, 6, a moze i
wiecej lat) komputera,

Czy podany przez Ciebie Chieftec 360 spelni pokladane przeze mnie, co do
zasilaca, oczekiwania?

Abstrahujac od realnego stanu gotowki, jaki moge przeznaczyc na zasilacz i
majac do dyspozycji do 400 zł, czy jest jakas inna, lepsza "mocodajna"
alternatywa spelniajaca powyzsze warunki. Jesli tak to podajcie jaka i
opiszcie zalety przemawiajace na korzysc tego drozeszego rozwiazania. A moze
Chieftec i z 400 zlotowej konkurencji wychodzi obronną ręką? Moze jescze
korzystniej zakupic za te kwote obudowe z porzadnym zasilaczem?
Jestem bardzo ciekaw Waszych typów i spostrzezen.

pozdrawiam serdecznie ;)
Przem