Re: Kupiłem i prosze o rady jak zmontowac...

Autor: .Peeter (peeter_at_nospam43.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 01:20:58 MET

*Krzysztof Szatanik* wrote:
> Najlepiej wydaj jeszcze ze 20zł i kup miedzianą nakładkę na
> procka. Wydatek raczej niewielki a praktycznie uniemożliwia
> ukruszenie rdzenia. Sam wentylator zakładaj delikatnie, nie na siłę.
> [...]

Mam w domu 2 kompy na AMD, w obu radiatory montowalem bez
zadnego wtykania opuszkow, po prostu zahaczalem z 1 strony,
ustawialem radiator i cyk srubokretem. W jednym z kompow
robilem to kilka razy w ciagu calego zycia procesora i jakos
jadra nie ukruszylem (odpukac). Imho jak sie wszystko zlozy
poprawnie i nie bedzie sie zbytnio krecic radiatorem na
procku, to nic sie nie stanie...

--
Pozdrawiam
Peeter