Problem z paskiem w drukarce HP Dj 3420

Autor: Paweł (kevin_at_obywatel.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 22:23:51 MET

Cześć !

    Moja drukarka niemalże z dnia na dzień odmówiła posłuszeństwa (
oczywiście stało się to zgodnie z prawem Murphy'ego gdy chciałem rano
wydrukować wypracowanie na polski ). Zaczęła nagle harczeć a w okienkach
pojawił się komunikat, że papier zapchał urządzenie. Sprawdziłem i nic
takiego nie miało miejsca. Po kilku próbach dałem sobie spokój, a wróciwszy
do domu wziąłem się do rozbierania drukarki. Uruchomiwszy ją bez obudowy
zauażyłem, że głowica ma pewien problem z poruszaniem się (tzn. nie robi
tego...) a pasek, który jak mniemam do tego powinien służyć lata sobie
bezczelnie w kółko harcząc. Próbowałem ten pasek jakoś założyć na głowicę,
ale nijak nie mogłem dojść albo jak to się robi, albo co mogło się zepsuć
skoro nie mogę tego zrobić. Chciałbym zauważyć, że drukarka nie posiadała
jakiegoś skomplikowanego mechanizmu podtrzymywania paska ( przynajmniej u
mnie). A wygląda to mniej więcej tak:

....ppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp.....

....pppppppp
pppppppppppppppppppppppp.....
         /-----\p 1. p /------\
         | | p / \-----/ \ p | |
         \-----/ ppp\----/-----\----/ppp \------/
                          pppppppppppp

Strona bliżej głowicy

Pasek mocowałem za elementem 1. luzem, przez co nawet najmniejsze poruszenie
głowicy powodowało, że on spadal ( nie wspominając nawet o tym że
wepchnięcie go za 1., aby równocześnie wystawał przed elementami obok to
mordęga...).

Prosiłbym wszystkich, którzy znają się na temaci lub mają podobne drukarki o
wyjaśnienie mi co mogę zrobić w takim wypadku .. Z góry dziękuję

Pozdrawiam

Paweł