Re: TNT2 VANTA /M64 32MB jakie detonatory

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 20:51:37 MET

Niejaki Paweł twierdzi jakoby:
> najnowsze.

Bzdura.
Powoli nowe sterowniki przestają byc optymalizowane pod nowe karty. I
mimo to, że na Detonatorze [DużaCyfra] karta będzie działała, jej
wydajność będzie słabsza niż na Detonatorze nieco niższym.

Ogólnie wybór Detonatora pod TNT2 to nie lada sztuka i ja się na tym nie
znam, ale na oko to wybralbym Detke z okresu gdzieś z okresu końca
GeForce256 i początów GeForce'a 2

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//